Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2010 18:51 - Златната рибка
Автор: ananour Категория: Лични дневници   
Прочетен: 521 Коментари: 0 Гласове:
1



imageСтанах доста рано днес, защото имах куп задачи за вършене. Но щом излязох навън, времето замръзна на 12 и 18 минути... Зимата ме депресира.Не просто лошо настроение или липса на всякакво такова... Дни, седмици, в които тъжни мисли се греят в главата ми, лоши спомени зъзнат в душата ми, а нещастието се крие от ледения вятър в сърцето ми... Синьото небе, изкрящото слънце,радостните крясъци на хлапетата навън днес стоплиха цялото ми същество. Може би при повечето хора е така, но в моя случай времето е един от най-силните фактори, оказващи влияние върху душевното ми състояние. Не че не съм меланхолична и през лятото.... Както и да е! Влязох в зоомагазина, за да купя храна на четириногия ми "брат" и вниманието ми привлече големия аквариум със златни рибки, които отразяваха светлината отвън.Така ме затоплиха отвътре ,че спонтанно купих една малка приятелка и я занесох вкъщи. Докато стоях и умувах как да кръстя новото си другарче, се сетих за 3те желания, които изпълнява златната рибка.И какво бих си пожелала аз... Сигурно всеки се е замислял...Само дето аз не мога да отговоря. Сега като се замисля никога не съм била материалистка...Каквото и да означава да си материалист... Просто съм имала всичко, от което имам нужда, че даже и отгоре, но никога не съм искала повече... Първо имах колело, тетрис, тамагочи и телевизионна игра, каквото имаха всички. После получих компютър, мобилен телефон, mp3-плейър...Каквото имаха всички...
Като малка много ми беше мерак да казвам "Аз съм полу-сирак". Само дето никога не го казах, защото не беше истина. Казвах само "Аз нямам баща" - с равен, нормален тон, все едно си казвам трите имена.И никой не питаше повече...Разбирали са ни главите. Когато порастнах малко започнах да казвам "Баща ми ни е оставил" - пак със същия тон. И пак никой не питаше. И аз бях щастлива. Винаги съм била. Искам да кажа - когато никога не си имал едно нещо, то не ти липсва, нали така. Все едно да не си ял шоколад и да знаеш, че никога през живота си няма да можеш да го опиташ... А когато и останали знаят този факт, те никога не говорят за ядене на шоколад пред теб. И ти реално нямаш никаква идея какво е...
Първото ми желание от златната рибка е на  никой баща на света да не му хрумва да остави детето си...За да знае всяко дете какво е "да ядеш шоколад".
Второто ми желание е да имам очите на майка си. Тези големи, сини, силни очи, за да може когато тя ме погледне да не вижда пъстрите очи, които й напомнят за човека, който я е оставил. А когато аз се погледна в огледалото да се изпълвам с гордост, че "имам очите на майка си". Защото тя е един феномен.
Третото ми желание е да бъда по-добра дъщеря...
За първото ще се моля, за второто си купих чифт сини лещи, а за третото ще се боря много....



Тагове:   майка,   баща,


Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ananour
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10273
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930